Hans Körber GmbH
Hans Körber GmbH
30.05.2023 13:05
In een steeds complexere wereld zijn voortdurende veranderingen noodzakelijk om de aansluiting niet te verliezen.
Deze verandering maken wij nu zichtbaar - met onze nieuwe bedrijfscommunicatie. De gehele uitstraling van KÖRBER is vanaf februari 2023 fundamenteel gemoderniseerd en geschikt gemaakt voor de toekomst.
Met een herziene merknaam, een nieuw geoptimaliseerd logo en een nieuw lettertype wordt het merkontwerp ook geoptimaliseerd voor met name digitale media. Dewereld verandert Onze wereld wordt steeds complexer. Sociale, politieke en economische veranderingen zijn een integraal onderdeel van ons leven. We moeten ons bijna dagelijks aanpassen aan nieuwe dingen.
En als we niet met de tijd meegaan, raken we snel uit beeld. ...
en wij veranderen mee. Ook KÖRBER is voortdurend in beweging. Producten en diensten worden verder ontwikkeld, een nieuwe bedrijfsleiding geeft vorm aan de toekomst. Dit soort voortdurende veranderingen zijn essentieel en wij pakken ze actief aan om een succesvolle toekomst vorm te geven.
Wij maken deze verandering nu zichtbaar - met een nieuwe bedrijfscommunicatie.Nieuwe uitstraling Het eerste wat u zeker zal opvallen is ons nieuwe logo en de herziene merknaam. Deze laatste is aangepast en bevat nu ook de naam van de productcategorie: Fittings. Hiermee willen we ons profiel aanscherpen en de breedte van ons productportfolio onderstrepen. Het woordmerk is gezet in het lettertype 'Barlow'. Dit is afgeleid van het DIN-standaardlettertype en communiceert onze claim op betrouwbaarheid, precisie en kwaliteit - op typografische wijze. Ons signet is op evolutionaire wijze verder ontwikkeld: Afstanden en spaties werden geoptimaliseerd en de boogvorming gecorrigeerd, zodat het nu technisch preciezer is. De tagline met de merkclaim staat voortaan in een gescript lettertype. Dit drukt onze persoonlijkheid en ons vakmanschap uit.
In ons familiebedrijf werken toegewijde mensen die verantwoordelijk zijn voor de productie, kwaliteitsbewaking of processen. ...
bewezen kwaliteit. Maar de modernisering beperkt zich niet tot onze merkidentiteit. In de meer dan 65-jarige geschiedenis van het bedrijf is er veel veranderd. De hoge eisen die wij stellen aan de kwaliteit van ons werk zijn blijven groeien.
Wij houden vast aan dit beproefde concept om nog een beetje beter te worden. "Waarden kunnen alleen door verandering behouden blijven" - Richard Löwenthal (1908-91), Duits-Engels publicist en politicoloog
09.07.2024 01:05
Wij zijn KÖRBER.Wij zijn gepassioneerd door rondheid.
Wij maken producten die na inst...